Conversie optimalisatie uitbesteden
Heb je wel bezoekers op je website, maar leveren ze nauwelijks wat op? Dan is het uitbesteden van conversie optimalisatie (het verhogen van het aantal bezoekers dat de gewenste actie neemt) een verstandige keuze.
Je potentiƫle klanten glippen immers dagelijks door je vingers, terwijl je website een hoop tijd en geld heeft gekost. En toch lukt het je website niet om de aandacht van je bezoekers vast te houden en ze tot actie aan te zetten. Zonde en erg frustrerend, hoogste tijd om het rendement van jouw website daarom te verbeteren!
Hoe gaat conversie optimalisatie in zijn werk?
Wanneer je conversie optimalisatie uitbesteedt, komt het er concreet op neer dat we kleine aanpassingen in webpagina's doorvoeren (tekstueel, visueel of op de indeling van de website).
Vervolgens testen we de aangepaste versies van de webpagina's tegenover de originelen om te kijken of de aanpassingen verbeteringen opleveren. Daarna begint het proces opnieuw, totdat de verbeteringen niet meer noemenswaardig zijn.
Doordat we tijdens de testperiode de statistieken van de website grondig analyseren, kunnen we achterhalen waar eventuele knelpunten in de routing van de site zitten. De routing is de weg die een bezoeker aflegt als hij jouw website bezoekt. Een knelpunt kan bijvoorbeeld een formulier zijn dat te omvangrijk is of niet goed functioneert en daardoor niet wordt ingevuld.
Het gaat erom dat je bezoekers hun taken zo soepel mogelijk kunnen uitvoeren, zodat de kans dat ze je website verlaten zo klein mogelijk is. Precies dat is het doel van conversie optimalisatie.
Waarom conversie optimalisatie aan Result Internetmarketing uitbesteden?
Wie gingen je voor?
Bekijk voor welke klanten Result Internetmarketing heeft mogen werken en lees hoe onze klanten de samenwerking hebben ervaren.